15:35:00

Noworoczna aktualizacja.

Hej!

Dziś nastąpiła kolejna aktualizacja związana z jakąś okazją.
Zbliża się rok 2017 i to ogromnymi krokami. Z tej okazji możemy już od dziś
puszczać petardy, przebierać się w strojne sukienki.... 
Po prostu świętować Nowy Rok! Jeżeli chodzi o błyszczące przebrania, fajerwerki
i sklepy z nimi to można znaleźć je w Miasteczku Srebrna Polana, Forcie Pinta,
Zachodnim Przylądku, Jarlaheim oraz w Stajni Jorvik. 
Błyszczmy się razem w tego Sylwestra! 
Ta aktualizacja była bardzo mała, bo dodali tylko to. Zazwyczaj dorzucają jakieś
questy czy coś w tym stylu. Pewnie większość osób z Zespołu Star Stable ma urlop,
to pewnie dlatego. Musicie także wiedzieć, że Mikołaj w Jarlaheim jeszcze nie odleciał,
a świątecznych dekoracji jeszcze nikt nie sprzątnął! Raptor w Upadku Gubernatora
także jeszcze cieszy się świętami! 


W Noworocznych sklepach jest wielki wybór Sylwestrowych sukienek oraz fajerwerków.
Jak to ja oczywiście wykupiłam prawie cały sklepik :P 





Lubicie fajerwerki w realu? Ja aż tak nie przepadam, ponieważ moje psy się boją.
Myślę, że puszczanie petard nie jest dobre. Wiele zwierząt się boi...
Dlatego ja właśnie nigdy nie puszczam ;) 


Podoba mi się opcja, że jeżeli inny gracz puszcza fajerwerki, to Ty je także widzisz :)
Tutaj SSO się trochę bardziej postarało ;)

Jak na razie to koniec. Nie mam tu zbyt wiele do opisywania ;)
Piszcie w komentarzach, co Wy sądzicie o dzisiejszej aktualizacji! 
Dziś lub jutro dodam Sylwestrowe stylizacje. Paaa ;*

Brak komentarzy: