23:39:00

Dwa nowe konie.

Cześć Wam!

Zdecydowałam się dziś zakupić 2000 SC. Tak, jestem świadoma tego, że w piątek
będą podwójne SC. Nie chciało mi się czekać xD Jak zwykle,
gdy kupiłam te 2000 SC nie wiedziałam co z nimi zrobić. Ale wiedziałam, że kupię
kolejnego Kuca Islandzkiego. Jest to moja ulubiona rasa w Star Stable.
Są tak piękne i urocze! Zastanawiałam się nad białym i w łaty. 
Wybrałam łaciatego c: Jestem w pełni zadowolona. Myślałam, że będzie brzydszy, ale...
Zakochałam się! Totalnie! Jeśli chodzi o drugiego konia, to myślałam, myślałam...
To nie jest żaden drogi koń z Epony, tak jak Wam się zapewne wydaje.
To zwykły koń za około 600 SC z Fortu Pinta. Dokładniej koń Oldenburdzki.
Takie stare wydanie... Ale jest fajny ^-^


Dragonprince - Kuc Islandzki zakupiony w Nowej Grani 


Nightdreamer - Koń Oldenburdzki zakupiony w Forcie Pinta

Ja już muszę lecieć, do jutra! Dobrej nocy ! :)

5 komentarzy:

  1. No no no widzę ze wzbogaciłaś się o dwa nowe piękne koniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam konie o starej budowie :D
    Dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3
      Ale ten oldenburg to on chyba za 300 sc, bo ostatnio patrzyłam na nie, ale nwm nie pamiętam xDD
      ~Ama

      Usuń
    2. Nieee, on kosztował ponad 600 SC ;)

      Usuń