20:00:00

Boże Narodzenie 2016 - podsumowanie

Cześć!

Święta jeszcze nie dobiegły końca, ale w Star Stable już niestety tak.
Dziś otworzyliśmy ostatnie okienko z kalendarza w grze Star Stable i było to długo
wyczekiwane 300 SC. Chcę już mieć z głowy i napisać tu to wszystko co sobie zaplanowałam,
a więc zaczynamy:

Boże Narodzenie w tym roku było fantastyczne (przynajmniej ja tak sądzę).
Mówię tutaj o grze, bo w realnym życiu było nieco gorzej :P
Dostaliśmy wiele zadań świątecznych, a co tydzień nowe. Ubieraliśmy choinki
w Srebrnej Polanie i w Jarlaheim, dekorowaliśmy wiatrak Willa, robiliśmy śnieżne bałwanki
i kozy, które potem musieliśmy łapać, bo uciekły (w święta jest wszystko możliwe), 
zbieraliśmy jabłka z sadu, przystrajaliśmy stajnię świecącymi lampkami...
A na koniec za tą całą pomoc mogliśmy zmienić swoje konie w renifery!
Tak wiele działo się w te Boże Narodzenie. Tyle oczekiwania i przygotowań!
A teraz wszystko dobiegło końca. To już koniec świątecznych zadań..
Ale zima w Jorvik... Zostanie na dłużej! :D Ogólnie jestem bardzo zadowolona
z tegorocznych świąt i już czekam na kolejne Boże Narodzenie.


Na kolażu wyżej umieściłam najważniejsze chwile od  rozpoczęcia przygotowań
do świąt w Jorvik. Pozdrawiam wszystkich umieszczonych na kolażu :*


Do kolejnego posta! (pewnie jutro mnie nie będzie, bo nie mam pomysłu na posta)
Wesołych Świąt! 

2 komentarze:

  1. Kabanosku, masz skype? Bo zadałaś mi dzisiaj pytanie ale akurat musiałam złazić szybko z kompa i nie mogłam Ci odpisać. Chciałam do Ciebie napisać na Star Stable Friends ale masz chyba pełną skrzykę. Jeśli masz skype, możesz mi podać nazwę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam Skype'a. Jeżeli chcesz napisać do mnie coś to możesz tu ---> https://www.facebook.com/pg/Najlepsza-gra-o-koniach-Star-Stable-247166069046352/posts/?ref=page_internal (moja strona o SSO - odbiorę jak tylko napiszesz :) )

      Usuń