15:17:00

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

Cześć!

Nadeszły już długo oczekiwanie święta Bożego Narodzenia.
Ten post nie jest cały o Star Stable. Tu chciałam złożyć Wam życzenia 
i krótko opowiedzieć o tym jak szybko minął ten czas. A więc: 
tak na prawdę dopiero był 1 grudnia - nie wspomnę już, że niedawno było halloween-,
a już Boże Narodzenie. Ja bardzo krótko czekałam, przynajmniej tak się czuję.
Przez dosłownie cały grudzień nie czułam świąt, To tak szybko zleciało.
Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawę, czy jeszcze nie, ale musicie teraz uświadomić
sobie, że kolejna Wigilia będzie za calutki rok. Nie chcę nikogo smucić itp,
ale mi samej także jest przykro :P No ale nie smutajmy się już więcej,
ponieważ myślę, że większość z Was jest zadowolona z wczorajszego wieczoru.
A poza tym ten post nie miał być smutny, ale wesoły. Halo, halo? Święta są!

Z tej właśnie okazji chciałam życzyć Wam wszystkiego co najlepsze!
Dużo szczęścia, pomyślności, dobrych ocen w szkole, miłych chwil spędzonych
tylko z dobrymi ludźmi, wszystkiego co sobie tam zamarzycie, dużo SC,
abyście szybko zdobywali kolejne poziomy w SSO, wspaniałych przyjaciół,
a także Szczęśliwego Nowego Roku 2017! :) Pamiętajcie także,
aby,, trzymać się z ludźmi którzy Was kochają, a nie takimi, którzy tylko udają''.

Wesołych Świąt! 

Brak komentarzy: