20:22:00

Nowe maści Mustangów.

Hej!

Przepraszam za spóźnienie z postem! Wczoraj dodano nowe maści Mustangów,
tak jak przypuszczało wiele graczy. Już tydzień temu można było zauważyć nowe,
wolne miejsca na nowe konie na Farmie Marleya.
Pojawiły się trzy nowe maści, które są... Można powiedzieć: mało prawdopodobne 
do Mustangów. Są to dość rzadko spotykane maści wśród dzikich Mustangów.
Maści, które dodał Zespół SSO w dzisiejszej aktualizacji, to Tarantowaty, Myszaty
oraz... Dziwna maść bez nazwy? xD Możemy powiedzieć, że to gniady 
w odsłonie OMBRE xD Czy coś w stylu Gniadosza z białymi prześwitami?
Nie ważne, wiadomo o którego chodzi. Oczywiście większość graczy oszalała na punkcie
super słodkiego Taranta. Ma słodki różowy pyszczek, piękną dwukolorową grzywę
oraz śliczne kropeczki. Ja także oszalałam na jego punkcie. Można powiedzieć,
że była to miłość od pierwszego wejrzenia. Jest cudny. Od razu poleciałam jak na skrzydłach
kupić SC i go zakupiłam. Od tego czasu cały czas na nim jeżdżę i ekscytuje się moją nową
fantastyczną zdobyczą. A Wam który najbardziej się podoba?


Jak dla mnie wszystkie te Mustangi są ładne, ale tak jak już mówiłam Tarant wygrywa.
Mam także parę zdjęć mojego nowego Mustanga. Możecie sobie obejrzeć,
jak wygląda dokładnie, czy coś w tym stylu ;)




Piszcie w komentarzach, co sądzicie o nowych maściach naszych ulubionych Mustangów.
Do zobaczenia w kolejnym poście!

4 komentarze:

  1. no wreszcie jakieś nowe posty się pojawiły xD a co do mustangow no to oczywiście najbardziej mi się podoba ten Tarantowaty ale to juz wiesz :D xD. Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty robisz piękne screeny *-*
    Żadko się spotyka SSO'we blogerki które robią takie ładne ujęcia.

    Pozdrawiam
    ~Konik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz to słyszę :') Ale dziękuje ^*^

      Usuń
    2. Ale naprawde u innych się tak nie zachwycam xDD

      Usuń