21:51:00

Pożegnanie świąt - ostatni prezent.

Cześć!

Przepraszam za tak długą i niezapowiedzianą nieobecność. Nie miałam czasu,
ani weny. W ostatnim czasie nawet dość rzadko gram w SSO. No ale teraz już jestem 
i postaram się dodawać trochę więcej postów. 
Wiem, że aktualizacja, którą opiszę właśnie w tym poście była w zeszłym tygodniu,
ale postanowiłam, że opiszę ją tak jakby była dzisiaj, czy wczoraj. Oczywiście aktualizację,
która odbyła się w tym tygodniu także opiszę, ale w osobnym poście. 
A więc w tej oto aktualizacji dodano... Ostatni świąteczny prezent! 
Śnieg stopniał, a większość świątecznych dekoracji została sprzątnięta przez mieszkańców Jorvik.
W niektórych miejscach Robert rozłożył swoje wózki. U niego możemy szukać migdała 
w owsiance. Gdy go znajdziemy możemy coś sobie zamarzyć, a magiczny migdał spełni nasze
życzenie. Ale nie wspomniałam o najważniejszym...
Możecie jechać do Pani Holdsworth w Moorland. Gdzieś w stajni ukryła dla Was ostatni
świąteczny prezent - zgodnie z Jorveską tradycją. 
Jeździe także do:
~Jodłowego Gaju
~Doliny Ukrytych Dinozaurów 
~Nowej Grani
~Jarlaheim
~Księżycowego Sierpa
~Zachodniego Przylądka
~na Farmę Marleya
Dane osoby ukryły tam dla Was kolejne prezenty! 
Gdy już odnajdziecie wszystkie te upominki, to nie zapomnijcie jechać także do Jamesa 
z Fortu Pinta. Ma on dla Was zadania. Pomożecie mu posprzątać Fort Pinta po świętach?











Biorę się za pisanie kolejnego posta. Mam nadzieję, że uda mi się go wstawić jeszcze dzisiaj.
Do zobaczenia w kolejnym poście!

2 komentarze:

  1. No i jak zwykle piękne zdjęcia *-*

    Szynszylek nadrabia posty :33 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jak zwykle piękne zdjęcia *-*

    Szynszylek nadrabia posty :33 xD

    OdpowiedzUsuń