20:53:00

Witaj wiosno!

Cześć!

Co tam u Was? Wagarowaliście dziś? xD Ja nie :P Ale do rzeczy.
Jak wiecie dziś jest pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Z tej okazji postanowiłam
przygotować dla Was wiosenną sesję. Zaprosiłam do niej także moją koleżankę - Julie. 
Sesja została zrobiona w miejscu, które od razu kojarzy się z wiosną.. Są to Pola Everwind.
Żeby dopełnić ten klimat ubrałyśmy się wiosennie. Założyłyśmy wianki i sukienki w kwiaty.
Zapraszam na sesje! ;3




Załapałyśmy się także na piękny widok na tęczę 8)



Lubicie wiosnę, czy wolelibyście, aby dalej trwała zima? Piszcie w kom ;)
Ogólnie po mojej nieobecności o wiele pogorszyła się Wasza aktywność na blogu.
Kiedyś post widziało kilkaset osób, a teraz zaledwie 20... 
Liczę na poprawę c; Paa! ;P

2 komentarze:

  1. Śliczna sesja, poprostu taka urocza 😍😍 i oczywiście wole wiosnę niż zimę 😀😀 Kate ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  2. E takie tam wagary XD brak szkoły, poszliśmy z klasą na Piękną i Bestię ✌ fojnie było
    Anita Archmountain

    OdpowiedzUsuń