15:56:00

Rok bloga i 20 tysięcy wyświetleń: Q&A!

Tak! Nadszedł ten wyjątkowy i bardzo ważny dzień! 
Dokładnie rok temu napisałam pierwszego posta na tym blogu! 
Wow! Ten czas tak szybko leci! Przecież pamiętam ten dzień, jak tworzyłam tego bloga.
Na początku była to tylko zabawa w bloga o jakiejś tam gierce...
Nie myślałam, że zajdę tak daleko... Zanim się obejrzymy, już będzie kilka lat.
Mhm. Ten rok był dla mnie bardzo ważny. Poznałam tylu znajomych w SSO...
Zakładałam tego bloga jak miałam 5 lvl i jednego konia - Jorvika Gorącokrwistego...
A teraz mam prawie 19 lvl i ponad 70 koni! Rok tego bloga, to praktycznie rok
mojego konta. Tego drugiego oczywiście, na którym gram teraz. 
W ten rok poznałam tyle wspaniałych ludzi w tej grze... Oczywiście poznałam także
tych, o których wolałabym zapomnieć. Ale to Ci lepsi są ważniejsi...
Mhm. Są ważniejsi i najważniejsi... Tacy, którzy nigdy nie zostawili mnie w potrzebie,
ani nie zostawią... Zawszę mogę na nich liczyć...
Najważniejsi: Lilian Biglund, Astrid Opalberg, Vanessa Summerriver,
Julia Lioncage, Connie Pandabraker, Kate Zebrabook (kolejność nie ma znaczenia).
Tak bardzo chciałam Was tu wymienić <3 Kocham Was <3 xd


Ale dziś nie jest najważniejsze, to, że rok gram w Star Stable, tylko to, 
że dziś mija rok od założenia bloga o tej grze! Mhm. Oby na pewno?
Nie! Równo dwadzieścia dni temu na blogu wybiło 20 tysięcy wyświetleń!
Bardzo Wam dziękuje! Jesteście cudowni i na pewno ten rok z Wami nie był stracony!
Wciągu tego roku zebrałam także 32 obserwatorów. Nie jest to jakaś ogromna suma,
ale jest dla mnie bardzo ważna. <3 

Z okazji roku bloga zorganizowałam Q&A!  Zadawajcie pytania pod tym postem!
Każdy może zadać ich ile tylko chce! Już kilka osób o tym wie 
i zadało pytania. Na pytanka czekam do 27 czerwca 2017,
czyli dokładnie miesiąc! Wydaje się, że to dużo czasu, ale zanim się obejrzymy,
już ten miesiąc minie. Będą już wtedy wakacje! Ale pospieszcie się,
ponieważ, gdy odłożycie zadanie pytań na ostatnią chwilę, możecie nie zdążyć
lub nawet zgubić tego posta! Oczywiście pytania, które zadacie pod innym postem
będą się liczyć, ale musicie napisać, że to pytania do Q&A. W innym wypadku
pytania nie zostaną uznane. Masz mnie w znajomych na Star Stable?
Tam także możesz napisać pytania! 

Jeszcze raz dziękuje za cudowny rok spędzony z Wami, wierni czytelnicy!
Dziękuje, kocham Was ! <3 



7 komentarzy: