05:30:00

Spirit w mojej stajni!

Hej!

Dziś udało mi się wybić największą reputację u Mustanga. Wiem, długo to trwało,
ponieważ większość graczy zdobyła ją już trzy dni po aktualizacji, w której został dodany
Spirit. Jak pewnie już wiecie, nie cierpię robić zadań na reputacje, dlatego tak długo to szło.
Jednak muszę przyznać, że szukanie Mustanga to całkiem niezła zabawa.
Po wybiciu reputacji ''podziwiana'' u Mustanga, wahałam się jeszcze nad jego kupnem.
Szczerze nie zrobił na mnie jakiegoś dobrego pierwszego wrażenia.
Od początku nie byłam do niego przekonana. Jednak zdecydowałam się, że go kupię.
Okazał się całkiem fajny.


Repke wybiłam na Farmie Złota Ostryga. Następnie czekałam godzinę,
aby poszukać Mustanga na Południowym Kopycie. Musiałam przecież daćc
mu jabłko, aby chciał zagościć w mojej stajni.


Od razu z farmy pojechałam do Fortu Pinta, gdzie kupiłam kilka rzeczy,
które odblokowały mi się po wybiciu ''podziwianej'' u dzikiego Mustanga.
W tym kupiłam także specjalne jabłko za 699 SC. 


Gdy wybiła godzina 16:00, od razu pojechałam na PPK. Tam właśnie o tej godzinie
miał pojawić się Mustang. I tak właśnie się stało.


Gdy znalazłam Spirita dałam mu jabłko. Dzięki niemu Mustang zechciał zamieszkać
w mojej stajni. Takim sposobem stał się moim koniem.


Po wyjechaniu na Spiricie ze stajni, zorientowałam się, że ma na imię Mustang
(nie możemy tego zmienić) oraz od razu ma 15 poziom. To pewnie dlatego,
że musieliśmy dość namęczyć się wybiciem u niego najwyższej reputacji.



Nasz Mustang posiada dwa rodzaje dębowania, ponieważ jeden z nich zastępuje
wierzganie, którego nie ma u Spirita. Jeśli naciśniemy spację, nasz koń zacznie dębować.

Jak już mówiłam: Mustang okazał się być fajny c: Do kolejnego posta kochani! 





Brak komentarzy: