03:56:00

Nowe kontrolki i czternaście nowych gwiazd do zdobycia.

Witajcie!

W tym tygodniu w aktualizacji ukryto nowe gwiazdy do odnalezienia oraz dodano
nowy widok z kamery, który nie do końca spodobał się graczom. 
Mi także on się nie podobał po zalogowaniu do gry, ale po dłuższym czasie 
jednak pozwoliłam sobie się do niego przekonać.
Jednak nie ukrywam, że znacznie utrudnia on niektóre rzeczy. Np. robienie
zdjęć na bloga jest znacznie trudniejsze, tworzenie nowych strojów w stajni,
czy zrobienie zdjęcia z bliska. Ale jakoś musimy sobie poradzić. 
Nowa kamerka ma także plusy. Zdecydowanie łatwiej jest nam wygrać w zawodach,
ponieważ lepiej widzimy teren otaczający nas, kamera jest stabilna, 
jedzie się teraz o wiele płynniej. 


Nasza postać wraz z koniem znajdują się teraz na dole ekranu, a nie na jego środku
(tak było przed aktualizacją). Wolałam jednak, aby nasza postać była w bardziej
widocznym miejscu. Teraz będę musiała ucinać niebo (do zdjęć),
ponieważ to ono jest na pierwszym planie.
Od razu, gdy zalogowałam się do gry, sprawdzałam czy nie można wyłączyć
tych kontrolek i powrócić do starej wersji (jak np. z cieniami). Niestety takiej opcji nie ma.
Według mnie byłaby bardzo przydatna. Kto chciałby ten widok z kamery, miałby go,
a kto nie, po prostu by go wyłączył.


Dzięki temu, że postać znajduje się teraz niżej, możemy zobaczyć 
przed sobą znacznie większy krajobraz Jorvik.


Sterowanie postacią mi się akurat spodobało. Jest znacznie prostsze.
Dodano także nowe animacje, takie jak: chodzenie do tyłu i obracanie się.
Możemy także w trakcie biegu zobaczyć swoją postać od przodu.
Wcześniej było to niemożliwe, ponieważ po obrocie kamerką nasza postać skręcała.

Oprócz nowych kontrolek i animacji ukryto na wyspie kolejne 14 gwiazdek.
Tym razem gwiazdy są podstępne i nie zawsze je widać. Czasem musimy w coś kliknąć.
Ja już znalazłam ich trochę w Mieście Jorvik (pomogła mi w tym Connie <3)
oraz na Południowym Kopycie.



To na tyle w tym poście. Co Wy sądzicie o tej aktualizacji? Do kolejnego posta!



Brak komentarzy: