07:26:00

Nowe zadania z zaginionymi końmi i poszukiwanie skarbu.

Hej!

Dziś w aktualizacji dodano dwie rzeczy, a mianowicie zadania z zaginionymi końmi
z Południowego Kopyta (na które czekałam) oraz jak co roku - Sobótkowe poszukiwanie
skarbów. Oprócz tego dostaliśmy mały prezent niespodziankę, ponieważ z okazji 10 000 000
zarejestrowań w grze - dostaliśmy kod na kurtkę. Ale uwaga, uwaga! To nie wszystko! W tej aktualizacji dodano także opcję, w której możemy sciągnąć z postaci rękawiczki oraz nakrycie głowy, tak, aby widzieli to inni gracze! Ale o ty potem. Najważniejsze w tej aktualizacji
są przecież zadania z Madison, która pragnie uratować porwane Walijczyki, a szczególnie jej
Nightdusta! Przejdźmy do nich.

Zadania z zaginionymi końmi.

Aby rozpocząć zadania musimy udać się na Plac Aideen, tam, gdzie widzieliśmy się 
z Madison i Erikiem ostatni raz we wcześniejszych zadaniach. Madison i jej tata - Erik,
proszą nas o pomoc w uratowaniu zaginionych (jak już wiemy, porwanych) koni. 
Informują nas także, że reszta ich rodziny zgodziła się także pomóc i czekają w tej chwili
w Upadku Gubernatora. Tak więc my musimy zgodzić się im pomóc, inaczej nie będziemy
oczywiście wykonać dość ciekawych zadań. No więc się zgadzamy, po czym razem
z Madison i Erikiem udajemy się do Upadku Gubernatora, czyli centrum Jorvik City, 
gdzie w Lodziarni spotykamy się z resztą rodziny. Cała rodzina obmyśla plan działania rozkoszując
się pysznymi lodami, które my zamówiliśmy. Jednak dla każdego po jednej porcji lodów, to za mało.
Wszyscy proszą nas, abyśmy zamówili drugą porcję lodów. Przy tym spotykamy słodkiego kotka - Sinusa. Jest on ''stałym klientem'' Lodziarni u Leonarda''. Ale przecież nie on jedyny, ponieważ
pupil Anastazji Sliverglade też się tu gości. Mniejsza z tym. Leonardo prosi nas, abyśmy napełnili
miskę Sinusa lodami, ponieważ on nie może być gorszy, mimo, że nie jest człowiekiem.
Gdy Leonardo przygotuje już porcje lodów, wracamy do stolika i nadal rozmawiamy 
o najważniejszej w tej chwili sprawie - zaginionych koniach. Razem rozmawiamy o kamerach,
które trzeba ominąć oraz o transporcie koni łodzią. Każdy dostaje własne zadanie, które musi
wypełnić dla dobra Walijczyków z Południowego Kopyta. Erik, Madison i my musimy 
spotkać się z Anastazją, aby dowiedzieć się, czy wie coś o planie budynku, w którym umieszczone
zostały porwane konie, przez Pana Anwira i Carla. Udajemy się do Jorvik City Plaza,
gdzie akurat Anastazja robiła zakupy. Spotykamy się z nią w sklepie odzieżowym.
Anastazja niezbyt zainteresowana jest, tym, o co chcemy ją zapytać. Przymierza wszystkie
ubrania po kolei oraz nas w to angażuje. Karze nam wybierać dla niej ubrania, lecz większość 
jej się nie podoba, więc wyrzuca je z przymierzalni, jak szalona. Musimy wszystko po niej 
posprzątać i odnieść nie ładne ubrania na miejsce. Po wybraniu najładniejszych ubrań, ma w końcu
czas, aby nam pomóc. Gdy ma odpowiedzieć już na nasze pytanie, nagle przypomina jej się,
że jej pies - Prince Charming, którego wcale nie nazywa psem, czeka na odbiór w kawiarni.
Madison oferuje Anastazji, że zaopiekuje się jej pupilem razem z nami, aby mogła spokojnie
porozmawiać z Erikiem. Anastazja jest zachwycona pomysłem, więc my i Madison, udajemy
się do kawiarni zaraz obok sklepu odzieżowego. Okazuje się, że pupila Anastazji nie ma w kawiarni,
ale był i narobił straszny bałagan. Musimy po nim posprzątać. Po tym wszystkim, dowiadujemy się,
że piesek udał się tramwajem do Lodziarni u Leonarda. Jesteśmy zdziwieni tym,
że pies sam podróżuje tramwajem. Gdy zdziwienie nam przechodzi, jedziemy tramwajem 
do Upadku Gubernatora, aby odnaleźć zwierzaka Anastazji. Wchodzimy razem z Madison
do Lodziarni i upewniamy się, że Prince Charming jest w pełni bezpieczny. Jednak w Lodziarni
zauważamy Carla - pomocnika Pana Anwira, który kupuje lody. Aby wychodzący Carl nas nie zauważył, chowamy się za jedno z siedzeń w lodziarni. Po tym, jak bezpiecznie poczekamy, aż
mężczyzna opuści Lodziarnię, wybiegamy przed budynek i postanawiamy śledzić Carla.
Mamy wrażenie, że porusza się on w kółko, ale w końcu zauważamy, że zaczyna poruszać się
w stronę bocznej uliczki. My i Madison zaglądamy za nim ostrożnie. Zauważamy Anwira,
jego pracowników oraz karego konia Madison. Po ciuchy skradamy się bliżej, aby móc usłyszeć,
o czym rozmawiają. Po chwili słuchania, okazuje się, że Anwir stracił swojego klienta,
ponieważ zastrzyk dla konia nie zadziałał zgodnie z planem. Kolejne słowa Pana Anwira,
to plan o zniszczeniu budynku, w którym pracował nad preparatem oraz pozbycie się
już nie potrzebnych mu Walijczyków. Oburzona tymi słowami Madison, wyskakuje z kryjówki
i protestuje. My pomagamy jej i rozstawiamy pułapki na pracowników. Moment później zostaje
nam już tylko jeden pracownik, który pozostał na wolności. Używając numeru z kontenerem
probujemy się także się do pozbyć, jednak nasze próby były na marne. Ten ostatni pracownik
Anwira, okazał się najsprytniejszy. Nie udaje nam się złapać pracownika i wsiada on do auta
z Panem Anwirem i Carlem, po czym prędko odjeżdżają do Mola 13. Razem z Madison
szybko ruszamy w pogoń za nimi i kierujemy się w stronę tramwaju, który miał nas zawieźć
na molo. No właśnie. Miał. Po drodze spotykamy Erika, który zabrania nam działać bez
planu. Erik kontaktuje się z resztą jego rodziny i prosi nas, abyśmy kupili trochę jedzenia.
My kupujemy coś do jedzenia, a Madison namawia swojego tatę na spacer po centrum Miasta Jorvik.
Sprytna dziewczynka okłamała Erika i zamiast spacerować po centrum, wsiadła do tramwaju
i ruszyła nim w stronę Mola 13, aby uratować konie. Zmęczony już jej zachowaniem Erik,
oznajmuje nam, abyśmy odprowadzili pupila Anastazji do domu, potem 
odpoczęli, a on pojedzie za Madison. Wykonujemy jego prośbę. Anastazja, za to, że zaopiekowaliśmy się jej pupilem, daje nam w zamian sukienkę. Tutaj zadania się niestety kończą. 

(nie robiłam zjęć)



Poszukiwanie Sobótkowych skarbów.

Jak co roku, tydzień po rozpoczęciu Sobótki, Felix przygotowuje poszukiwanie
Sobótkowych skarbów. Na początku musimy udać się do Steva, który odsyła nas do Felixa,
który znajduje się w centrum Miasteczka Srebrna Polana. On prosi nas, abyśmy pożczyli
od Radnego Bożonarodzeniowe bombki, które błyszczą się niczym złoto. Radny pozwala nam
je pożyczyć, a więc musimy wejść na wieżę z zegarem, aby je wziąć. Leżą w pudełku, zaraz przy wejściu. Musimy zabrać je do Felixa. Tutaj kończą się zadania w pierwszym dniu, a nad
głową Felixa pojawia się zegarek. Następnego dnia możemy już zacząć poszukiwania skarbu.


Brak kapelusza i rękawiczek.

Dzisiaj w aktualizacji dodano także opcję, w której możemy ściągnąć rękawiczki oraz nakrycie głowy, tak, aby widzieli to także inni gracze. Jest to niezwykle proste. Wystarczy przeciągnąć
kapelusz i rękawiczki do inwentarza. Gotowe! Jak myślicie, czy widoczne dłonie postaci
zwiastują malowanie paznokci, o którym zespół wspominał już dawno temu?




Kod z okazji 10 000 000 zarejestrowań.

Tak, dostaliśmy nowy kod z okazji 100 000 000 zarejestrowań w grze Star Stable Online.
Kod daje nam stylową kurtkę. Aby dostać ją musisz wejść na swoje konto,
wpisać kod 10MILLION i potwierdzić.


Kod: 10MILLION 

Podoba Wam się ta kurtka? Według mnie jest nawet ładna, gdyby nie napis z tyłu,
informujący, że kurtka została wprowadzona do gry z okazji 10 milionów wyświetleń...

To tyle! Pamiętajcie o jutrzejszym rajdzie! Do zobaczenia jutro!



1 komentarz: