17:20:00
Moorlandowie, Południowe Kopyto i Anne w pandorii!
Cześć!
Dzisiejsza aktualizacja niespodziewanie przyniosła nam do gry zadania z głównej fabuły gry!
Hm... Czyżby Zespół chciał nadrobić ponad rok bez tych zadań? Może teraz będą pojawiać się
częściej? Cóż, możemy się tylko cieszyć.
W tym tygodniu dostaliśmy małą zajawkę, czyli zdjęcie czapki Thomasa, która leżała na dokach promowych w Forcie Pinta. Nie myliliśmy się, była to czapka osoby, którą podejrzewaliśmy o zgubienie jej. Nie owijam już w bawełnę i przejdę do ekscytujących zadań, które jak zawsze kończą się w najbardziej ekscytującym momencie.
Zadania zaczynamy w Winnicy Srebrnej Polany. Oczywiście, aby je odblokować musimy najpierw zakończyć zadania, w których ratujemy Justina z platformy (były one dodane w ostatniej aktualizacji, w której były zadania z fabuły).
W Winnicy spotykamy się z Alex, Lisą i Lindą. One przekazują nam informację o zebraniu Druidów i proszą nas, abyśmy przywieźli na niego Justina Moorland. Tak więc Alex i reszta kierują się do Wioski Valedale, a my do Stajni Moorland, gdzie zazwyczaj znajdował się Justin, wraz ze swoim ojcem - Thomasem. Tym razem tak nie było. Zaniepokojeni jego nieobecnością pytamy Mai o to, czy ich nie widziała. Niestety nie podała nam istotnych dla nas informacji, ale poinformowała o tym, że dostała kartkę od Thomasa, na której napisał, że przekazuje jej pod dowodzenie Stajnię Moorland.
Postanowiliśmy więc popytać innych osób w stajni, w końcu trafiamy na Lorettę, która widziała Justina i Thomasa, którzy wsiadali do taksówki, a następnie do promu na Południowe Kopyto.
Loretta po jakimś czasie zdradza nam tą informację, a my kierujemy się na doki promowe Fortu Pinta. Tam znajdujemy czapkę Thomasa (tą z zajawki). Podnosimy ją i wsiadamy do promu.
Od razu z promu pędzimy na farmę, zapytać się mieszkających tam, czy widzieli Thomasa i Justina.
Dowiadujemy się, że tak, ale nie poznali go. Wyruszamy więc w stronę Chatki Pustelnika, gdzie znajdujemy Thomasa, a obok oczywiście Pustelnika, który chcę tnie gości Thomasa i jego syna.
Po krótkiej rozmowie z nimi, udajemy się na plażę w poszukiwaniu Justina. Podchodząc do niego, dowiadujemy się, że chce opuścić Jorvik oraz każe nam odejść. Więc odchodzimy w stronę jego ojca i Pustelnika. Mówimy im o wszystkim, co powiedział Justin, o jego postanowieniu. Jednak nie jesteśmy przekonani do decyzji, którą podjął młody Moorland. Pustelnik wpada na pomysł, aby pokazać Justinowi dzikie konie, wtedy na pewno zostanie na przepięknej wyspie. Tak więc jedziemy razem z Justinem do dzikich Walijczyków. Tam Justin poczuł wolność i zmienił zdanie co do swojego postanowienia. Wracamy do Chatki, gdzie Justin, Thomas, Pustelnik oraz my, rozmawiamy o zmianie decyzji. Justin przekonany już do Druidów, chcę wyruszyć z nami na spotkanie. Jednak Thomas i jego syn udają się tam sami, a my w tym czasie powracamy do Fortu Pinta, gdzie czeka na nas Loretta. Tam opowiadamy jej, co dzieję się u Justina, a następnie udajemy się do Wioski Valedale, gdzie czekają już na nas Moorlandowie oraz Elizabeth. Razem z Justinem udajemy się do Sekretnego Kręgu Druidów, tam czekają już pozostali. Fripp decyduje, że zabiera Justina, jeśli okaże się, że nie chciał działać dla Garnoka, wtedy puszczą go wolno, a jeśli robił to dobrowolnie, wtedy zostanie aresztowany. Razem z Alex, Lisą i Lindą nie zgadzamy się z tym, ale Fripp pozostaje przy swoim. Gdy kończymy temat Justina - dowiadujemy się o tym, że nasza niebieska, magiczna wiewiórka, wie już, gdzie znajduje się Anne. Tak jak przeczuwaliśmy, jest zamknięta bardzo głęboko w pandorii, więc uwolnienie jej nie będzie takie proste, jak ratowanie Lisy. Tym razem pradawne drzewa nie będą mogły pomóc. I oczywiście tutaj kończą się zadania, w najbardziej ekscytującym momencie.
Aby stać się najbardziej stylowym Druidem w Jorvik - pojedźcie do sklepu w Valedale, który będzie dostępny tylko w tym tygodniu!
Pamiętajcie też, aby odwiedzić Tima na Plaży Fortu Pinta, ponieważ znika on już w następnym tygodniu!
To już wszystko w tym tygodniu, do kolejnego posta!
Brak komentarzy: