05:02:00

Rajd z okazji piątych urodzin bloga Melissy Seahall!

Witajcie ponownie!

Jak wiecie, a może nie: wczoraj odbył się rajd z okazji piątej rocznicy bloga Melissy Seahall,
i to właśnie Ona go organizowała. Może zacznijmy od samego początku.
Zebraliśmy się wszyscy o godz. 16:00, w Wiosce Valedale, na serwerze SunBeam Meadow.
Był dużo osób, w tym większość, to czytelnicy jej bloga, którzy chcieli ją spotkać, zrobić sobie zdjęcie i nie odstępowali Mel na krok. Ja osobiście widziałam Melissę już nie raz, więc nie miałam takiej satysfakcji, że byłam na tym rajdzie.
No więc wyruszyliśmy z wioski drogą wzdłuż Rzeki Srebrnej Pieśni, przez most drogą w kierunku Farmy Steva. Zaraz stamtąd na Wzgórze Nilmera, gdzie był pierwszy postój, a mianowicie grill.





Zaraz po grillu ruszyliśmy do Urodzajnych Hrabstw. Przejechaliśmy przez Zieloną Dolinę,
zaraz przed Jarlaheim skręciliśmy na drogę prowadzącą do Zapomnianych Pól.
Po przejechaniu ich, zaraz przy Ujeżdżalni zrobiliśmy piknik. Po pikniku wyruszyliśmy w stronę
Winnicy Srebrnej Polany, jednak omijając ją powróciliśmy na Wzgórze Nilmera, następnie przejeżdżając przez Moorland pojechaliśmy na plażę Fortu Pinta, gdzie ostatnio dużo graczy spędza wolny czas. Na plaży zakończył się rajd, w między czasie był czas na robienie zdjęć, puszczanie lampionów itp., więc chyba tam najlepiej się bawiłam.




Ogólnie rajd mi się podobał, była miła atmosfera, było fajnie. 
Czyli mam dobre wrażenia po rajdzie.

To tyle, wszystkiego najlepszego z okazji piątej rocznicy bloga, Mel!
Do kolejnego posta. ;3

1 komentarz: