05:00:00

Do kogo należy czapka? - zajawka.

Hej!

Dziś przychodzę do Was z nową zajawką (najprawdopodobniej zadań), która niedawno została dodana na oficjalnego Instagrama oraz stronę na Facebooku Star Stable Online.
Na zdjęciu widać doki promowe w Forcie Pinta, a dokładniej znajdującą się tajemniczą czapkę.


Jak myślicie, do kogo należy?

Z tego co wiem, parę (a może więcej) osób uważa, że jest to czapka Thomasa z Moorland.
Ja osobiście, gdy zobaczyłam zdjęcie wyżej także tak pomyślałam, bo przecież Thomas nosi czapkę w niebieską kratkę. Aby się upewnić, pojechałam do stajni w której zaczynaliśmy grę.


Jak widać na zdjęciu wyżej: Thomas ma na sobie dokładnie taką samą czapkę, jak na zajawce.
Czyli już wiemy, że tajemnicza rzecz, należy do Thomasa - właściciela Stajni Moorland.
Ale... Jakie zadania mogą być z nim związane? Z tego co pamiętam, to ostatnie dodane zadania z udziałem Thomasa Moorlanda były z głównej fabuły. Ale...  Przecież zadania te nie były dodawane jakoś dawno temu, więc wątpię, że w tak krótkim czasie Zespół przygotował dla nas kolejne fabularne zadania. Chociaż z drugiej strony, nie pamiętam, abyśmy dostawali zajawkę zwykłych, krótkich zadań. 

A co Wy myślicie na ten temat? Do kolejnego posta (powinien pojawić się jeszcze dziś)! <3



Brak komentarzy: