22:00:00

TOP 5: jak bardzo lubię dane doliny?

Hey!

Długo myślałam nad tym, jakiego napisać posta. W końcu pomyślałam o kolejnym TOP 5,
już trzecim w ostatnim czasie, ostatnio lubię układać moje ulubione rzeczy w kolejności.

Dziś poruszmy temat dolin w Jorvik. 
Każda jest całkiem inna i każda posiada swoje własne rzeczy, z którymi są kojarzone.
Dolin w grze jest dokładnie pięć, więc nie wybierałam tych, które najbardziej lubię,
ale po prostu poukładałam je w ten sposób. Zacznijmy!

5. Dolina Ukrytych Dinozaurów


Mimo tego, że jest to na prawdę przepiękna dolina, nie zalicza się do moich ulubionych.
Szczerze, jest tam pusto i nie ma co robić. Czasem wjeżdżam tam (tak jak inni gracze)
tylko po to, aby zrobić zadania, czy nawet kupić konia. Udręką jest także dla mnie specjalne
zmienianie konia, aby móc tam wjechać, bo jechanie na koniu, który nie jest przyzwyczajony do zimna jest jeszcze większą udręką. Ale dobrze, że chociaż na widoki nie można narzekać.
Chociaż nie ukrywajmy, że lepiej wszystko widać bez mgły (trzeba zrobić do tego bug),
ale jednak mgła daje taki zimowy efekt.

4. Dolina Złotych Wzgórz


Jest to niewielka dolina, co jest plusem, ponieważ można się w niej przemieszczać z miejsca, na miejsce, bez użycia podwózek. Dużo atrakcji raczej tam nie znajdziemy. Niemalże całą dolinę
pokrywają złote lasy, ale jeśli chcesz zrobić sobie przejażdżkę w teren, to nie musisz się wachać,
czy wybrać tą właśnie dolinę.

3. Półwysep Południowego Kopyta


Jeśli już jesteśmy przy atrakcjach, to na pewno nie szukaj ich na Południowym Kopycie.
W tej dość małej dolinie znajduje się tylko jedna farma, a niedaleko niej latarnia. 
Jeśli chcesz zapoznać kogoś jeszcze, to poszukaj Chatki Pustelnika. Tam na pewno go znajdziesz.
Półwysep jest idealny na przejażdżki ze znajomymi, jak i bez nich. Jest to przeważnie pustkowie
idealne do sesji. Z plaży widać Srebrną Polanę, co jest na prawdę pięknym widokiem.
Półwysep Południowego Kopyta porównywany jest do Walii, m.in. przez kamienny krąg
i Walijczyki, które można tam spotkać, a nawet nabyć jednego.

2. Urodzajne Hrabstwa


Pamiętajmy, że to nie tylko pełne atrakcji Jarlaheim, ale i druga część doliny (którą odblokowuje się na wyższym poziomie) - Epona. Epona składa się z Epony Wschodniej oraz Zachodniej.
Znajduje się tam m.in. bardzo nowoczesna Nowa Grań oraz Księżycowy Sierp.
Myślę, że Urodzajne Hrabstwa to teren bardziej rolniczy, możemy zobaczyć tam wiele pól uprawnych. 

1. Srebrna Polana


Jest to największa dolina w Jorvik. W jej centrum znajduje się Miasteczko Srebrna Polana (moje ulubione miejsce na całej wyspie), zaraz obok Farma Steva, trochę dalej ogromny, srebrny zamek,
który jest własnością Baronowej, ją natomiast możemy spotkać w Winnicy. 
Srebrna Polana, to miejsce w którym zaczynamy grę (dokładniej w Moorland),
a do całej doliny dostajemy dostęp po kupnie Star Rider. 
Szczególnie jestem związana z tym miejscem, ponieważ tutaj właśnie spędziłam wiele czasu.
Co dziwne właśnie na akrach rozpoczęły się moje niektóre (najważniejsze) internetowe przyjaźnie.

To już wszystko! Do kolejnego posta!





Brak komentarzy: