18:15:00

Ogromna dawka letnich atrakcji i Jorveskie Dzikie Konie!

Witajcie w ten jakże letni dzień!

Z góry przepraszam za bark postów w ostatnim czasie. Ostatnio nie mam w ogóle pomysłów,
o czym pisać... Mam nadzieję, że niedługo mi przejdzie.

W dzisiejszej aktualizacji dodano mnóstwo rzeczy związanych z wakacjami i nie tylko!
Jeśli chodzi o wakacje, to Tim znów powrócił na Plaże Fortu Pinta, ale razem z nim także Kylie,
która ma dla nas całkiem nowe zadania związane z lampionami! Ale jeśli nie chodzi o lato, to
w tej aktualizacji powróciły już trzeci raz Jorveskie Dzikie Konie! Może właśnie od nich zaczniemy.

No więc jorveskie dzikusy, które powróciły do Jodłowego Gaju, tym razem nie są w nowej odsłonie.
Mogliśmy je już spotkać w tamtym roku, wyglądały dokładnie tak samo, jak teraz.
Oczywiście Gary Goldtooth znajduje się w centrum Jodłowego Gaju, przy drodze do wioski.
Ma ze sobą trzy magiczne konie, a każdy z nich kosztuje 399 SC. Ich niska cena spowodowana jest
ich wielkością, ale główne szybkością, a w sumie wolnością. Nie będę się więcej wypowiadać na ich temat, ponieważ pojawiały się już wcześniej w Jorvik.


Tak się złożyło, że w tamtym roku nie udało mi się zdążyć kupić niebieskiego dzikusa (konie były dostępne tylko tydzień, tak jak teraz), a potem bardzo żałowałam. 
Jak widać życie dało mi szansę. xD Od razu zakupiłam niebieski wariant Jorveskiego Dzikiego Konia i teraz posiadam już wszystkie trzy!


Bluemagic 


Royalmagic


Dragonmagic

Który z Jorveskich Dzikich koni podoba Wam się najbardziej?

To już wszystko o Jorveskich Dzikich Koniach. Teraz przejdźmy do zadań, które chyba bardziej
Was interesują. Jak już mówiłam wyżej: Tim, czyli najbardziej wyluzowany ''koleś'' w Jorvik znowu powrócił i ma dla nas coroczne, letnie zadania, które może wykonać każdy z dostępem do Fortu Pinta, nawet jeśli wykonywał dokładnie te same zadania ponad rok temu. 
W tym roku Tim jest trochę później niż w tamtym roku, ale nie oszukujmy się, ostatnio zespół ma trochę spóźniony zapłon co do świąt i obyczajów.


Tim'a oczywiście możemy znaleźć na plaży FP. Zadań od niego jest sporo,
więc nie będę ich wszystkich opisywać, ale jeśli nie możecie zrobić zadań, czy coś w tym stylu,
możecie obejrzeć parę zdjęć:




Oprócz zadań Tim'a możemy poznać także Kylie, która stoi tuż obok niego.
Jeśli z nią porozmawiamy, pozwoli nam wypuszczać kolorowe lampiony. Jeśli nie chcecie
wypuścić tylko jednego, mam dla Was świetną wiadomość! Kylie sprzedaje kolorowe lampiony,
których możecie kupić ile chcecie. Możecie nawet wybrać sobie kolor!



Według mnie, te lampiony to na prawdę fajny pomysł! Wyglądają znakomicie, ale jestem ciekawa,
jak wyglądają w nocy! Będę musiała dziś sprawdzić. :3

Nie zapomnijcie także zrobić wakacyjnych zakupów w nowym sklepie na plaży!
Macie czas do 2 sierpnia, potem znika Tim, Kylie oraz wakacyjny sklep!

To już wszystko! Miłej letniej zabawy!



Brak komentarzy: