16:36:00

Starzy, a jednak nowi przyjaciele.

Hej!

Wczoraj w aktualizacji dodano wiele nowych rzeczy, aż nie można było się oprzeć wejścia do gry.
Moja lista znajomych online aż pękała w szwach! Każdy musiał zobaczyć najlepszego czterokopytnego przyjaciela w nowej odsłonie, bo przecież tego głównie dotyczyła aktualizacja.

Gdy weszłam do gry, od razu popędziłam do stajni, aby zobaczyć Skyqueen (tak ma na imię
mój Jorvik Gorącokrwisty). Pierwsze wrażenie... Hm. Od razu powiem, że według mnie odnowione startowce są ok, ale nie ma rewelacji. Przynajmniej u mojego. Może to dlatego, że jego maść nie podoba mi się już od dawna. Zdecydowanie mam lepsze zdanie o nowej odsłonie pozostałych
koni o tej budowie. Te bardzo mi się podobają.


Jakie widzicie zmiany?
Na pewno teraz jorviki nie są takie ''sztywne'', jak przedtem. Zdecydowanie są krótsze 
i grubsze. Mają dłuższe nogi, krótszy pysk, grubszą szyję oraz niżej osadzony ogon.
Dostrzegliście coś jeszcze? Jeśli tak, możecie pisać w komentarzach.
Jeśli chodzi o animacje nowych jorvików, to są bardzo podobne do lipicanów.

Ale czekajcie... Przecież odnowienie naszych starterów nie jest jedyną rzeczą w aktualizacji,
a nawet możne powiedzieć, że to jedna rzecz z wielu dodanych.
Jak wiemy, oprócz naszych przyjaciół od lat - odnowiono także pozostałe konie o ich budowie.
W szczególności podobają mi się odnowione konie appalosa oraz pinto.




Oprócz koni dodane zostały niektóre inne rzeczy, takie jak: duża podwózka,
w której zmieszczą się nawet konie wielkości Shire, nowe tablice (te z ogłoszeniami, jak i te wyścigowe), znaki ''drogowe'', które informują nas, gdzie mamy jechać oraz lampy zyskały nowe życie. Z Wzgórza Nilmera zniknął także dziwny płotek wbity w ziemię.
Zauważyliście jeszcze jakieś zmiany? 









W sklepie dla Star Rider LifeTime pojawiło się nowe ogłowie, które może nabyć każdy członek
Star Rider LifeTime za darmo. Nie zapomnijcie także zajrzeć do Jorvik City Plaza!
Znajdziecie tam całkiem nową kamizelkę oraz czaprak. Zostały one dodane przy okazji pracy 
nad sponsoringiem Team Star Stable. 

To już wszystko, choć nowych rzeczy było wiele. Co sądzicie o tej aktualizacji?
Z tego co wiem, wiele graczy sądzi, że była to najlepsza aktualizacja do tej pory.
Jakie jest Wasze zdanie na jej temat?
Ściskam!




Brak komentarzy: