20:54:00

Hello Autumn! - 2017

Hej!

Mamy już jesień! Tradycyjnie, przygotowałam dla Was sesję z tej okazji... Ale... Czy tylko ja przygotowałam? Nie! Jesienną sesję wykonałam z Mel Seahall, której bardzo dziękuję za wspaniałe zdjęcia i mile spędzony czas. :) 
W tamtym roku (link: Hello Autumn! - 2016) sesja była taka zwyczajna, w tym roku nie! 
Razem z Mel objechałyśmy przeważnie całą Dolinę Złotych Wzgórz robiąc zdjęcia i świetnie się przy tym bawiąc! 
Nie przedłużajmy i przejdźmy do sesji. 


Jesień to pomarańczowo-czrwono-brązowo-żółta pora roku. Te wszystkie kolory, to kolory liści o tej porze! W Dolinie Złotych Wzgórz takie liście to norma, ale w realu nie! Każda pora roku jest całkiem inna, w każdej drzewa wyglądają całkiem inaczej. Zieleń jest ładna, ale... Pora na zmiany! 
Wy też tak kochacie kolorowe liście? Mimo, że jesień nie jest moją ulubioną porą roku, to kolory liści są ogromnym jej plusem! Oczywiście znajdą się też wady, ponieważ każda pora roku ma rzeczy pozytywne, jak i negatywne, ale lepiej chyba skupić się na pozytywach! :D






Hm... Jeśli jesień to i... Halloween! Ja i Mel czekamy na 31 października z niecierpliwością! 
Świętowanie halloween w Star Stable jest świetną zabawą i jeśli nie próbowaliście tego 
w poprzednich latach, to koniecznie musicie spróbować za prawie miesiąc! 
Jak już mówiłam, nie mogę doczekać się m.in. ''strasznych'' masek, łowienia jabłek i... Galopującego Thompsona! Tak, to zdecydowanie najlepsza atrakcja! Mam wielką nadzieję, że pojawi się także w tym roku! 



Z czym kojarzy Wam się jesień? Mi właśnie z kolorowymi liśćmi, dyniami, deszczem, ciepłymi ubraniami i oczywiście z halloween. 
Chcecie, aby trwało jeszcze ciepłe lato, czy wolicie, aby było już tych jesiennych oznak jak najwięcej?
Jaka jest Wasza ulubiona pora roku? - na te pytania możecie odpowiadać w komentarzach!




Po odwiedzeniu Dyniowej Farmy Jaspera, Lasów Złotych Liści, Wioski Rybackiej - pojechałyśmy do Stajni Złotych Liści, potem na padok i w końcu na plażę. Przejechałyśmy niemal całą jesienną dolinę. Nie było to takie trudne, bo jak wiecie (może nie xd) Dolina Złotych Wzgórz jest jak narazie najmniejszą doliną w Jorvik. 



Stojąc na plaży podziwiałyśmy przepiękny, jesienny zachód słońca. Niebo było takie brzoskwiniowe... Że aż Mel narobiła się ochota na brzoskwinię. xD 
Ale wracając do zachodu: wprost uwielbiam takie chwile, kiedy niebo jest (najczęściej) brzoskwiniowe lub różowe... Na prawdę będzie mi brakować takich letnich zachodów słońca... 
W jesień takie też się zdarzają, ale o wiele rzadziej, ponieważ często niebo jest zachmurzone i przez to nie widać słońca. Ale te zachody w grze też są spoko xD

To już wszystkie zdjęcia, razem z Mel mamy nadzieję, że się spodobały! 💖
Jesień to bardzo piękna pora roku. Cieszycie się z powodu, że już się zaczęła, czy raczej nie?
Ja już czekam na Boże Narodzenie. xD Zawsze, jak przychodzi jesień, to wydaje mi się, że już niedługo święta. XD A tu jeszcze przecież tyle czasu do grudnia... Ale czas szybko leci i zanim się obejrzymy będziemy już siedzieć przy wigilijnym stole. XD Chociaż warto nie zapomnieć o halloween i Wszystkich Świętych. xd 

To już wszytko w tym poście! Paa!


1 komentarz: