14:04:00

Jesienne stylizacje.

Cześć Wam!

(Saszka wreszcie coś dodała xd)
Jak wiecie, powoli zbliża się jesień. Będziemy mogli powitać ją już za niecałe 2 tygodnie! Jak ten czas szybko leci... 
Lato jeszcze trwa, ale chyba już pora na jesienne przygotowania. Aby rozpocząć jesień z gustem, mam dla Was trzy propozycje na stylizacje. Oczywiście możecie się nimi inspirować przy tworzeniu jesiennych kreacji lub także całkowicie je wykorzystać. ;) 
Nie przedłużając przejdźmy do stylizacji. 


Pierwszy strój, który Wam zaproponuję, jest w kolorach granatowych, czerwonych oraz oczywiście brązowych (jak w każdym z trzech zestawów, brązowy kolor kojarzy mi się z jesienią ;)). Stylizacja przeznaczona jest na ''chłodniejsze'', jesienne dni. W płaszczu na pewno nie zmarzniecie! 
Poki jesteśmy jeszcze w jego temacie, to chciałam wspomnieć, że dostałam go ze Bożonarodzeniowych zadań, a więc jeśli go nie posiadacie, możecie użyć innego płaszcza i wtedy zmienić tylko czaprak, aby do niego pasował. ;)

Jeździec:

płaszcz - Boże Narodzenie 2016
spodnie - Jorvik City Plaza
buty - Farma Marleya 
kapelusz - Zachodni Przylądek 
rękawiczki - Jorvik City Plaza

Koń:

ogłowie - Dolina Ukrytych Dinozaurów
siodło - Dolina Ukrytych Dinozaurów
czaprak - Jorvik City Plaza


Kolejna (druga) stylizacja jest w kolorach brązowo-różowych i całkiem podoba mi się takie połączenie (mimo, że kolor różowy jest przeze mnie znienawidzony xd). Nie jest to kreacja typowo jesienna, ponieważ zamiast płaszcza mamy tutaj ciepły sweter, którego można założyć w każdą porę roku (nawet w lato, wieczorem, gdy jest chłodniej). 

Jeździec:

sweter - Jorvik City Plaza
spodnie - Jorvik City Plaza
buty - Farma Marleya 
buty - Farma Marleya 
kapelusz - Farma Południowego Kopyta
rękawiczki - Jorvik City Plaza

Koń: 

ogłowie - Wielkanoc 2017
siodło - Dolina Ukrytych Dinozaurów
czaprak - Jorvik City Plaza


Trzecia, a zarazem ostatnia stylizacja jest trochę inna niż pozostałe, ponieważ wprowadziłam do niej trochę bieli. Dlatego mamy w niej trochę więcej kolorów, ponieważ znajdziemy w niej głównie brązowy (i jego jaśniejszy odcień), pomarańczowy, biały, złoty oraz gdzieniegdzie możemy natknąć się na żółty (wymieniłam te najbardziej widoczne kolory). Ciepły sweter w tej stylizacji daje nam właśnie taki jesienny nastrój, głównie z powodu jego kolorystyki.

Jeździec: 

sweter - Jorvik City Plaza
spodnie - Jorvik City Plaza
kapelusz - sklep dla LifeTime
buty - Jorvik City Plaza
rękawiczki - Miasteczko Srebrna Polana

Koń: 

ogłowie - sklep dla LifeTime
siodło - sklep dla LifeTime
czaprak - Stajnia Moorland

To już wszystkie stroje, mam nadzieję, że choć jeden z nich przypadł Wam do gustu. Jeśli tak, możecie pisać w komentarzach który z nich.
Do kolejnego posta!

1 komentarz:

  1. Póki* (3 linijka pod 1 strojem)
    Postać zupełnie odbiega kolorystycznie we wszystkich kompletach od koni, które są w miarę dobrze dopasowane.

    OdpowiedzUsuń