15:45:00

Jak będzie wyglądać nowy teren?

Cześć!

Ostatnie bardzo dużo rozmyślam nad tym, jak będzie wyglądać nowy teren - Mistfall 
oraz o tym, kiedy w końcu będziemy mogli odkryć tajemnice przepięknego lasu i Gór Jora.
Oczywiście już na te pytania odpowiedź po części znamy jednak to tylko drobne zajawki tego ogromnego terenu.
Dziś jeżdżąc po Jorvik zauważyłam trochę rzeczy związanych z Mistfall, które pokazują nam drobne części tego terenu i chciałam się nimi z Wami podzielić.

Pierwsza rzecz, to obrazki wiszące na ścianach nowego salonu fryzjerskiego.


Jak widać ukazują one krajobrazy Mistfall. Jak wiemy, teren w Górach Jora, to w przeważającej części lasy. Możemy je zobaczyć właśnie w salonie piękności w Jorvik City Plaza.


Kolejny obrazek w grze, w którym możemy zobaczyć kawałek jeszcze nie otwartego terenu, to obrazek, który widzimy na ekranie jadąc autobusem do Miasta Jorvik.


Widzimy na nim piękny, ciemno zielony las, a zza gór wyłania się Miasto Jorvik. 
Jak wiemy, w Jorvik City nie ma wstępu razem z koniem, musimy udać się tam bez niego.
Być może zostanie to zmienione, być może nie, ale mam nadzieję, że będziemy mogli zobaczyć 
taki piękny krajobraz ''na własne oczy''.

Przypomniało mi się także o nieodblokowanych miejscach. Szczerze, to wydaje mi się, że byłam już chyba wszędzie, gdzie się da, ale mogę się oczywiście mylić. Oczywiście nie byłam jeszcze w miejscach, których jeszcze nie udostępniono graczom. 
Weszłam w listę odblokowanych przeze mnie miejsc i zjechałam na sam jej koniec. Tam ujrzałam parę jeszcze nie odkrytych miejsc, a bardzo prawdopodobne jest to, że znajdują się one właśnie w Mistfall.


Popatrzcie na sekretną lokalizację nr 4 od góry. ''Słaby zapach ryb miesza się ze świeżą wonią leśnej bryzy''.Jak już pisałam wyżej: teren jest pokryty dużą ilością lasów. Na mapie Jorvik widać, że na terenie Gór Jora znajdują się także jeziora.
Co myślicie o pozostałych lokalizacjach?

Jak wiemy, Mistfall i Jodłowy Gaj są położone blisko siebie i wszystko wskazuje na to, że Wioska Jodłowy Gaj (jeszcze dosyć świeżo po odnowie) i nowy teren będą dość podobne do siebie stylem ich wykonania. Widzimy to na pierwszym zdjęciu z tego posta. Np. latarnia na obrazku jest bardzo podobna do tych w Jodłowym Gaju.


Wy także nie możecie doczekać się otwarcia nowego terenu?

Brak komentarzy: