21:11:00

Modne fryzury prosto z Mistfall i góra lodowa!

Cześć!

Pora na kolejny post dotyczący aktualizacji. W tym tygodniu dodano dwie rzeczy:
nowe fryzury oraz górę lodową, która po dość długim czasie powróciła do Jorvik! 

W Centrum Handlowym otworzono nowy salon z pięknymi fryzurami prosto z Mistfall!
Przecież już w grudniu zostanie otworzony całkiem nowy teren, a gracze muszą go powitać 
w jak najlepszym stylu! Nie dość, że przepiękne warkoczyki są najnowszymi trendami z wschodniej części Jorviku, to w dodatku sklep prowadzi sam mieszkaniec Mistfall! 


Nowy fryzjer znajduje się na pierwszym piętrze w Jorvik City Plaza.


Mamy do wyboru dwie ładne, a zarazem wygodne fryzury, a każdej z nich jest sześć kolorów.
Ja osobiście jakiś tydzień temu zmieniałam design włosów mojej postaci i nie pokusiłam się na kupno jednej z nowych fryzur, ale za to Kate tak i wygląda ślicznie!



A Wy zdecydowaliście się na kupno nowej fryzury?

Zostawmy już temat włosów, bo przecież nie jest to jedyna rzecz dodana do gry w tym tygodniu.
Do Wioski Rybackiej przybyła góra lodowa, która przepływa wzdłuż wyspy w czasie zimy.
Osoby, które grają już w Star Stable trochę dłużej, pewnie wiedzą, co wiąże się z górą lodową.
Tak, to foczki, które można tam kupić!


Do wyboru mamy aż dziewięć różnych umaszczeń słodkich foczek.
Oprócz zwierzątek do torby możemy dostać tu także śliczne, zimowe wyposażenie dla konia
oraz torebki, w których nasze foczki będą wyglądać pięknie!


A Wy macie już swoją foczkę do torby?

Ja już się żegnam, ale nie zapomnijcie zobaczyć, co do powiedzenia mają Matilda i Ylva!


Do kolejnego posta!



2 komentarze: