14:00:00

Nowe animacje postaci i kolejne maści pintabianów!

Hej!

Znów jakiś czas nie było postów... Co chyba zauważyliście. Nie pisałam także ostatnio o nowych aktualizacjach, więc postanowiłam w tym poście nadrobić te zaległości, czyli krótko opowiedzieć o tym, co dodano w nich dodano.

Ponad tydzień temu w aktualizacji dodano całkiem nowy wygląd oraz animacje postaci, które niekoniecznie spodobały się graczom. Na początku ja także byłam w tej grupie osób, ale z upływem czasu przyzwyczaiłam się do tych zmian. Pierwszego dnia aktualizacji sądziłam, że poprzednie animacje były lepsze, a nowe są po prostu dziwne, ale teraz myślę, że wszystko co nowe takie się wydaje. Nasza postać teraz nie porusza się jak robot i wygląda ''nowocześniej''! :D 


Jak już pisałam wcześniej - będę krótko opowiadać o nowościach, więc przejdźmy już do tej najnowszej aktualizacji, która odbyła się w tą środę. 

W tym tygodniu dodano trzy nowe maści pintabianów, czyli jednej z najnowszych ras w grze! 
Wszystkie trzy maści znajdują się na Farmie Złotej Ostrygi i każdy z nich kosztuje 969 SC. Aby nabyć jednego (lub więcej) z nich musimy posiadać przynajmniej 11 poziom postaci. 


W tej aktualizacji Zespół dodał także jeszcze kilka nowych ulepszeń naszych postaci oraz koniec halloweenowej zabawy.

To już wszystko w tym poście, paa! 


Brak komentarzy: