17:36:00

Konie Lipicańskie już w grze !

Cześć !

Jak widzicie wróciłam, lecz posty będą rzadko, komputer wciąż nie naprawiony :\
Ale spokojnie, wrócę niebawem! Ale to nie jest temat dzisiejszego posta !
Kolejna wspaniała aktualizacja! Konie Lipicańskie, aż w dwóch miejscach
Jorvik! Dostaliśmy 3 maści nowych Lipicanów, biała dostępna jest w Forcie Pinta,
a kara i siwa w Nowej Granii. Fajnie, bo mniejsze poziomy, także mogą
skorzystać z aktualizacji ! :) Haha, ja już kupiłam siwego :') 
Tak, dlaczego? Kary, cudny, lecz nie chcę już więcej karych,
biały nie z Epony, nie ma czym szpanować xD
Dostaliśmy także filmik z prawdziwymi Lipicanami ! 
Matilda pojechała na farmę w Szwecji. Tam spotkała Therese
oraz Favory, Konia Lipicańskiego. Obejrzycie sami !


Podobają Wam się Lipicany w realu? 
Ach, mi bardzo! Zauważyliście jak graficy się postarali, 
aby odtworzyć Lipicany tak podobnie do tych w realu?
 Zwróćcie także uwagę, że w odcinku SSS (Star Stable Show) możemy
dowiedzieć się wielu ciekawostek o Lipicanach.
A teraz, jak wyglądają Lipicany w grze Star Stable i co o nich wiemy?
Wiemy o nich, że kosztują 949 SC i można zakupić je w Forcie Pinta i Nowej Granii.
Nie potrzebujemy reputacji, ale trzeba mieć 9 poziom postaci,
aby je kupić. Przynajmniej tego w Forcie Pinta, ponieważ Nową Grań
odblokowuje się na 16 poziomie postaci. 
Nowe konie są w maściach: kary (czarny), biały oraz siwy. 
To chyba tyle o nowej rasie, teraz jak wyglądają!?


Biały Lipican w Forcie Pinta 


Czarny Lipican w Nowej Grani 


Siwy Lipican w Nowej Grani 

A więc jak widzicie są trzy różne, piękne maści. 
Każda na swój sposób się różni, od innych koni tej samej maści.
Biały Lipican jest bardzo, ale to bardzo podobny do białego Walijczyka.
Oczywiście ma dłuższe nogi i różni się kilkoma rzeczami, ale
popatrzcie na jego grzywę! Widzicie, że ta biel wpada w krem ? 
A kary, niby zwyczajny... Ale ma bardzo charakterystyczną plamkę.
Maść bardzo podobny do czarnego Quartera z Farmy Marleya.  Ale plamka nieco się różni! 
Siwy ma bardzo unikatowe plameczki na całym ciele, na zdjęciu
akurat najbardziej widać te na kopytach. Są prześliczne! 
Siwek ma także dziwny ogon, taki OMBRE. Z ciemniejszego siwego
nagle wpada w kremowo-biało-siwy kolor. 
Tak, mnie urzekł siwy, od razu zakupiłam. Oto on:




Tego konia nazwałam Oldwinner, czyli Stary Zwycięzca.
Mam także dwa inne konie, które kupiłam kilka dni temu.
Może w następnych postach będzie coś o nich.
Jakiego Wy Lipicana kupujecie? A może nie kupicie, bo nie możecie?
W takim razie, który Wam się najbardziej podoba?
Do kolejnego posta ! 

4 komentarze:

  1. super post :) jak zwykle konik nowy od razu kupiony jest poprostu przeuroczy jednym słowem boski!!! :D mi tez się spodobał siwy z Epony no ale niestety jak na razie mogę tylko o nim pomarzyć :P Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam kupić białego . Moim zdaniem jest najładniejszą maścią u tego konia ;) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamierzam kupić białego . Moim zdaniem jest najładniejszą maścią u tego konia ;) .

    OdpowiedzUsuń