18:43:00

Halloween w Jorvik!

Cześć ! 

Z góry przepraszam, że post o aktualizacji tak późno, lecz jakoś
wcześniej nie miałam czasu. Jak już pewnie wiecie, dzisiejsza aktualizacja jest
związana z halloween, które zbliża się wielkimi krokami. 
Niestety osoby, które w tamtym roku wypełniały już halloweenowe zadania 
z Bobem i Robem z Doliny Złotych Wzgórz nie będą mogły zrobić ich ponownie,
czyli w tym roku halloweenowej zabawy. Happy Halloween Star Stable!


Po całym Jorvik porozkładane są halloweenowe sklepiki!
Ich są aż dwa rodzaje! Te z maskami i ciuchami. 
Gdy przez długi czas nie było mnie na SSO uzbierało mi się aż 400 SC,
plus te, które miałam wcześniej, czyli razem miałam 427 SC. 
Wykupiłam wszystko co było z obydwu straganów xD 
Fajnie, bo najdroższa rzecz w nich kosztuje 5 SC, gdyby tylko było tak w plazie... xd


Sklep z maskami i moje ulubiona maska! :)


Przepiękne dekoracje porozwieszane w bardzo wielu miejscach.
Jaka dekoracja Wam się najbardziej podoba? 


A na tym zdjęciu nawet krowa się załapała xD


W niektórych miejscach można także łowić ustami jabłka.
Zawsze za złowione jabłko dostajemy prezent. 
Ja łowiłam dopiero trzy razy i dostałam buty, koszulkę i siano dla konia.


Moim zdaniem najlepsze w całej Jorveskiej halloweenowej zabawie
jest szukanie smutnych duszków! Na czym to polega?
W halloweenowym czasie bardzo często możemy znaleźć duchy
rozsiane po przeważnie calusieńkim Jorvik! Jeżeli,
chcecie dowiedzieć więcej o duszkach, musicie jechać do Pani Holdworth,
od niej odbierzecie także pierwsze zadanie z duchami i od tej
pory będziecie mogli ich szukać i pomagać im.
Za każdą pomoc duchowi dostaniecie mały upominek w podzięce.
Ja złapałam już prawie wszystkie duszki, mogę Wam powiedzieć,
że nagrody są przeróżne, maski, ubrania, wyposażenie dla konia,a nawet jedzenie. 


Najwięcej duchów znajdziecie w Zachodnim Przylądku i jego okolicach.
Dolina Złotych Wzgórz to jesienna dolina, a więc bardzo nawiązuje do halloween.
Jeźeli mówimy już o DZW, to jeden duszek jest także w pobliżu bramy,
na przeciwko Dyniowej Farmy Jaspera. Powodzenia w szukaniu! Paaa! :)




2 komentarze: