19:21:00

Wielki powrót !

Heeej!

Mam wspaniałą wiadomość! Wracam do Was! Cieszycie się? Ja bardzooo! <3
Szczególnie chciałam podziękować Sam i Eli, to Sam przypomniała mi, że zdjęcia
mogę robić Bandicamem (program do nagrywania i robienia skreenów), a Elizabeth
,,nauczyła'' mnie jak to się robi. Z całego serca dziękuje Wam dziewczyny ! <3 
A więc, muszę nadrobić zaległości, zakupie nowe konie, zrobię zadanka itp.
Nie będę już się wracać i przypominać jakie aktualizacje zaszły, gdy mnie nie było,
lecz od jutra ruszam z nowymi aktualizacjami! Jeżeli już mowa o aktualizacjach:
może zmienię trochę wygląd bloga? Ale to się zobaczy :) Tak się cieszę, że mogę być z Wami!
Ale tylko liczę, że nie będzie mi się zacinać komputer. Kocham Was i cieszę się,
że przetrwaliście do końca i znów nie będzie się tutaj Wam nudzić ! <3 Do jutra !


7 komentarzy: