23:38:00

Lubie rajdy. - rajd z Shadow Jokers

Heej!

Dziś odbył się rajd, który prowadziły dziewczyny z Shadow Jokers,
czasem także wtrącała się Lana. Zbiórka odbyła się na Farmie Steva.
Ja oczywiście czekałam już 20 minut wcześniej xd Wszyscy byliśmy na Morganach
w klubowych strojach. Oczywiście jak to ja, nie mogłam zostać do końca (muszę zacząć
wcześniej odrabiać pracę domowe). Oczywiście zawsze żałuje, ale cóż zrobić.
Gdy zebraliśmy się już prawie wszyscy na Farmie, pojechałyśmy w daleką dal.
Niestety Lana znów trochę się spóźniła, a więc doszła dopiero po przebyciu trochę drogi.




Wszyscy mieliśmy wziąć konie rasy Morgan. I od razu zaprezentuje...
Tamtadadamdamdamtadamdamtadamdam! Nowego Morgana z Jodłowego Gaju!
Kupiłam go kilka dni temu i zapomniałam Wam go pokazać xd 
Jutro będzie o nim post xd


Z Farmy Steva pojechaliśmy do Ujeżdżalni, gdzie trzy członkinie klubu
pokazały specjalny pokaz niespodziankę. Dla Lany i nas wszystkich klubowiczów SJ.
Układ był świetny i dobrze dopracowany. Widać, że dziewczyny włożyły w to wiele serca
i pracy, widać, że ćwiczyły, aby nam zaimponować tym układem.
Właśnie w ujeżdżalni nadjechała Lana, kochana właścicielka naszego klubu.


Zostawiliśmy swoje Morgany na zewnątrz i poszliśmy na trybuny.



Naomi, Dorota, Maja i Fran wykonały świetną robotę. Należą im się brawa i pochwały!
Dziękujemy dziewczyny ! :D <3




Gdy dziewczyny skończyły występ wszyscy pojechaliśmy na dach Ujeżdżalni.
Tak zagraliśmy w berka. Zostałam złapana jako pierwsza, zawsze Lana mnie łapie xd




Jeszcze przed zabawą w berka zrobiliśmy piękną fotkę ^^
Kocham ją, jest moją ulubioną ze wszystkich, które zrobiłam w SJ. <3


Po zabawie zeszłyśmy z dachu i pojechałyśmy przez Zapomniane Pola do...
Plaży Ujeżdżalni ? xD


Po tym wszystkim niestety musiałam kończyć. Najpierw mi padł komputer,
potem się zalogowałam znowu tylko po to, aby się pożegnać,
ale i tak chyba nikt mnie nie słuchał, więc... xD
No, to tyle. Spotkanie ogólnie było bardzo fajne :) Lubie rajdy c: 
Do kolejnego posta ! :)

Brak komentarzy: