00:03:00

Żabki, KUM, KUM !

Heej!

W dzisiejszej aktualizacji przedłużyli halloween i dodali przesłodkie
żabki, aby pasowały do naszych halloweenowych strojów. 
Znaleźliście już Thompsona? Jeżeli nie, to szukajcie dalej! Ja też sobie odpowiem na pytanie:
niestety ja nie znalazłam, chociaż szukam prawie codziennie, a nawet po kilka razy
dziennie. Ech.. Widocznie nie mam szczęścia... ;c
Jeszcze chciałam coś ważnego, w ogóle nie w temacie, powiedzieć...
Lana.. Przepraszam Cię za to dzisiaj... Coś mi odbiło i... I po prostu...
Ech... Jeżeli mi nie wybaczysz to rozumiem ;c Przeczytaj także pocztę na SSO. <3
Okok.. Tak na prawdę nie musieliście tego czytać, chodziło aby Lana zobaczyła <3 ;)
A teraz przejdźmy do tematu ;) Żabki, kum, kum! :D
Gdzie możemy znaleźć żaby? Na bagnach oczywiście! 
Pani, która je sprzedaje chodzi po całych bagnach, więc czasem trudno ją znaleźć.
Ma do sprzedania trzy rechotliwe żabki z superowymi animacjami! Jeej!


Najtańsza, turkusowo-zielona żabka kosztuje zaledwie 29 SC i sądzę, 
że większość z graczy to właśnie ją wybierze ze względu na jej cenę.


Niebieska żabka kosztuje 69 SC. Nie jest to dużo, ale mało też nie. Chyba ją kupię ;)


Zielona, najpiękniejsza żabka, marzę o niej, niestety nie chcę kupować SC
specjalnie na żabki, dlatego poczekam do soboty, aż dostanę darmowe SC dla Star Rider.
Niestety jest ich tylko 100 i nie starczą na żabkę, która kosztuje 199 SC. ;(


A tutaj ja z Fridą Frog. Takie zdjęcie, abyście zapamiętali jak wygląda
i wtedy będzie łatwiej Wam ją znaleźć :) Pamiętajcie! Ona spaceruje po CAŁYCH
bagnach! Jak jej nie znajdziecie, to się nie przejmujcie! Ja dzisiaj jej szukałam około 20 minut xd
To tyle. Więcej się nie zmieniło, halloween dalej trwa :)
Do kolejnego posta! Bawcie się póki halloween trwa! Dobranoc kochani! ;D <3
Lana, odezwij się ;(

Brak komentarzy: